فرياد عشق


زودرفتـــــــــی گلم

بــــــــــه یادتو


روزهای زندگی ام گرم میگذرد با تو ،به گرمای لحظه هایی که

تو

در آغوشمی


با تو گرم هستم و نمیسوزد عشقمان

،

ای خورشید خاموش

 

نشدنی


همچو یک رود که آرام میگذرد

 

،عشق ما نیز آرام میگذرد و تویی

 

سرچشمه زلال این دل


ساعت عشق مان تمام لحظه های زندگیست

 

،ثانیه هایی که پر

 

از عطر و بوی عاشقیست


ای جان من ،مهربانی و محبتهایت

 

،وفاداری و عشق این

 

روزهایت،امیدی است برای خوشبختی فردایت


میدانم همیشه همینگونه که هستی خواهی ماند

 

،مثل یک گل به


پاکی چشمهایت،به وسعت دنیای بی همتایت


هوای تو را میخواهم در این حال دلتنگی

 

،امواجی از یاد تو را

میخواهم در دریای خاطره های به یادماندنی


همنفسمی،

 

ای که با تو یک نفس عاشقم


همزبانمی، ای که با تو یک صدا برایت احساسات عاشقانه ام را

 

میگویم


حرفی نمانده جز سکوت بین من و چشمانت،

که در این سکوت

 

میتوان یک دنیا عشق را خواند


چه با شوق میخوانم چشمانت

 

را و چه عاشقانه گرفته ایم

 

دستهای هم را


گفتی دستهایم گرم است

 

، گفتم عزیزم این چشمهای تو است

 

که مرا به آتش کشیده است


همه ی دنیا فریاد عشق ما را شنیده است

 

،هنوز هم نگاهم به

 

 

نگاهت دوخته است،


چقدر قلبت زیباست…


چه بی انتهاست قصر عشق تو و من چه خوشبختم

 

از اینکه اینجا

 

هستم ، در کنار تو


تویی که برایم از همه چیز بالاتری و از همه کس عزیزتر

 


میخوانمت تا دلم آرام بماند




نظرات شما عزیزان:

جنيفر
ساعت21:13---2 دی 1391
منتظر هیچ دستی در هیچ جای این دنیا نباش … اشکهایت را با دستهای خودت پاک کن ؛ همه رهگذرند

farzane
ساعت12:25---23 آذر 1391
ای کاش احساسم گلی می بود ، میریخت عطرش را به دامانت
یا مثل یک پروانه پر میزد ، رقصان به روی طاق ایوانت
.
ای کاش احساسم کبوتر بود ، بر بام قلبت آشیان میکرد
از دست تو یک دانه برمیچید ، عشقی به قلبت میهمان میکرد
.
ای کاش احساسم درختی بود ، تو در پناه سایه اش بودی
یا مثل شمعی در شبت میسوخت ، تو مست در میخانه اش بودی
.
ای کاش احساسم صدایی داشت ، از حال و روزش با تو دم میزد
مثل هزاران دانه برفی ، سرما به جان دشت غم میزد
.
ای کاش احساسم هویدا بود ، در بستر قلبم نمی آسود
یا در سیاهی دو چشمانم ، خاموش نمیگشت و نمی آلود
.
ای کاش احساسم قلم میگشت ، تا در نهایت جمله ای میشد
یعنی که “دوستت دارم”ی میگشت ، تا معنی احساس من میشد !


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 11 آذر 1391برچسب:,ساعت 21:46 توسط rahaa| |


Power By: LoxBlog.Com